مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:002022-12-31سياسي

نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری


نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

- با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

احمد وحیدی در این نشست با بیان اینکه حمایت از تولید داخل یک اولویت جدی برای شکوفایی ظرفیت های بومی صنعتی و علمی کشور است، گفت: از جمله نیازهای جدی برای ورود به حوزه تولید داخلی، ساخت قطار شهری است.

وزیر کشور با اشاره به نیاز کلانشهرها به خصوص دو استان تهران و البرز به ناوگان قطار شهری افزود: در این راستا شهرداری تهران باید از همه ظرفیت های داخلی و شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرد.

وی عنوان کرد: حمایت از تولید داخلی منوط بر تأمین تقاضاست و در نظر داریم با عملیاتی شدن توافقات انجام شده، قراردادهای جدیدی برای حمایت از تولید داخلی و ارتقای خدمات رسانی حمل و نقل عمومی منعقد کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا زاکانی گزارشی از وضعیت متروی تهران و نیاز به تقویت ناوگان قطار شهری ارائه و آمادگی مجموعه شهرداری تهران و شرکت واگن سازی تهران را در این حوزه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری

نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری