مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:502022-12-31ورزشي

برگزاری مسابقه دوی کوهستان در قزوین


رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: با حضور جمعی از دوندگان کوهستان استان قزوین، یک دوره مسابقه دوی کوهستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شاهین اسعدی اظهار کرد: مسابقه دوی کوهستان به همت کارگروه اسکای رانینگ(دوی کوهستان) هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین و با حضور جمعی از دوندگان کوهستان استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه که در مسیر قله زرتشت و در ارتفاع 2630 متر از سطح دریا برگزار شد، دوندگان تیم اسکای رانینگ استان قزوین با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین اعلام کرد: آقایان آبتین محرابی، مرتضی نیک نژاد و عباس فقیهی به ترتیب رده های اول تا سوم این رقابت را از آن خود کردند.

صعود کوهنوردان قزوینی به قله زرتشت رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین در ادامه به برگزاری همایش کوهنوردی اشاره کرد و گفت: 800 کوهنورد از باشگاه ها و هیات های سراسر استان قزوین با همراه یتیمی از استان البرز حضور داشتند به قله زرتشت(بام شهر قزوین) با ارتفاع 2630 متر صعود کردند.

وی اضافه کرد: در این همایش یاد و خاطره 12 نفر از همنوردان جان باخته در حادثه 5 دی ماه کلکچال نیز گرامی داشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه دوی کوهستان در قزوین

برگزاری مسابقه دوی کوهستان در قزوین