مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:502022-12-31ورزشي

«بنزین سبز» در باک پرسپولیس/ صدرنشینی دوباره با درخشش دو جوان


تیم فوتبال پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم که تکلیف صدرنشین را مشخص می کرد، با درخشش دو جوان خود گل گهر را شکست داد و صدر جدول را از رقیب سنتی اش پس گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آخرین دیدار هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه بین تیم های گل گهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد که در پایان سرخپوشان موفق شدند حریف خود را 2 بر صفر شکست دهند و صدر جدول را از استقلال بگیرند.

محمد عمری(50) و سینا اسدبیگی(79) برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر(40 وحدت هنانوف)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی( 84 فرشاد فرجی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی(84 کمال کامیابی نیا)، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و محمد عمری به میدان رفت.

گل محمدی که هنوز هم از مهاجمان تخصصی اش استفاده نمی کند در این دیدار دو بازیکن جوان یعنی اسدبیگی و عمری را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد تا روش جدیدی را در دیدار مهم برابر گل گهر امتحان کند.

با این حال نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

بهترین موقعیت نیمه اول برای تیم میزبان به دست آمد؛ زمانی که امیرسامان سلطانی داور مسابقه در دقیقه 9 به نشانه پنالتی به سود گل گهر در سوت خود دمید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنزین سبز» در باک پرسپولیس/ صدرنشینی دوباره با درخشش دو جوان

«بنزین سبز» در باک پرسپولیس/ صدرنشینی دوباره با درخشش دو جوان