مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:452022-12-31اقتصادي

کشف اموال مسروقه در ضایعات فروشی های کهریزک/4 نفر دستگیر شدند


اقلام متعلق به ادارات آب، برق، گاز و مخابرات در گشت مشترک بازرسی از واحدهای خرید و فروش ضایعات بخش کهریزک کشف و 4 نفر متخلف در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک با اشاره به اجرای طرح برخورد با واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در سطح بخش کهریزک اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسه پیشگیری از سرقت بخش کهریزک و پس از اخذ دستور مقام قضایی، دو تیم گشت مشترک به طور همزمان واحدهای خرید و فروش ضایعات، ذوب و تولید مس در سطح باقرشهر و کهریزک که از قبل شناسایی شده بودند را مورد رصد و بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در این گشت مشترک که با حضور عوامل بخشداری کهریزک، نماینده دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان ری(کلانتری های 175 باقرشهر و 170 کهریزک)، شهرداری های باقرشهر و کهریزک، ادارات آب، برق، گاز و مخابرات صورت گرفت؛ 14 واحد از میان 50 واحد شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفته و واحدهای فاقد مجوز فعالیت اخطاریه گرفتند.

  بخشدار کهریزک در تشریح جزییات این گشت تصریح کرد: 4 نفر از متخلفان به جرم خرید غیرقانونی کالاهای مسروقه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به حوزه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اموال مسروقه در ضایعات فروشی های کهریزک/4 نفر دستگیر شدند

کشف اموال مسروقه در ضایعات فروشی های کهریزک/4 نفر دستگیر شدند