مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:402022-12-31سياسي

هنر بهترین شیوه برای معرفی سردار شهید سلیمانی است


معاون استاندار یزد برگزاری نمایشگاه های هنری، روایت خاطرات و راه اندازی کاروان راهیان نور برای زیارت مزار حاج قاسم را یکی از راه های شناساندن سردار دل ها به مردم به ویژه نسل جوان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر عزیزی در بازدید از نمایشگاه آثار تجسمی و عکس کاروان هنری روایت حبیب که با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان از جنس مردم در مجتمع تجاری ستاره یزد برپا شده است، اظهار داشت: امروز یکی از روش هایی که می توان از طریق آن با مردم بهتر ارتباط برقرار کرد، استفاده از زبان هنر همچون کاروان روایت حبیب است که رویدادی اثرگذار بوده است.

وی برگزاری نمایشگاه های هنری و روایت خاطرات را یکی از راه های شناساندن حاج قاسم به نسل جدید دانست و افزود: با راه اندازی کاروان راهیان نور برای زیارت مزار حاج قاسم که آثار معنوی زیادی خواهد داشت و همچنین روش های خلاقانه و هنری می توان سردار دل ها را به مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان معرفی کرد.

معاون استاندار یزد با تأکید بر شناساندن ابعاد زندگی شهید سلیمانی در جامعه گفت: امروز نسل جدید شناخت خوبی از حاج قاسم دارد ولی ابعاد مختلف زندگی این سردار عزیز برای مردم به ویژه نسل جوان شناخته شده نیست بنابراین باید ابعاد مختلف زندگی حاج قاسم را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر بهترین شیوه برای معرفی سردار شهید سلیمانی است

هنر بهترین شیوه برای معرفی سردار شهید سلیمانی است