مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:302022-12-31سياسي

نسخه های داخلی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باید کارایی بسیار بالایی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق بیان کرد: مرکز رسانه قوه قضاییه و خبرگزاری میزان علی رغم تمام محدودیت هایی که دارند، - حجت الاسلام و المسلمین مصدق تاکید کرد: نسخه های داخلی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باید کیفیت و کارایی بسیار بالایی داشته باشند، تا بتوان به مردم توصیه کرده از آن ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق بیان کرد: مرکز رسانه قوه قضاییه و خبرگزاری میزان علی رغم تمام محدودیت هایی که دارند، توانسته اند با انتشار به موقع اخبار و تبیین پرونده های قضایی، در برابر اخبار دروغی که رسانه های بیگانه تولید می‎کنند، پویا و فعالانه عمل کنند.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، گفت: رهبر معظم انقلاب برای انعکاس رویداد ها و خبر در فضای مجازی توسط رسانه‎ ها، سه شرط را معین کردند: عقلانیت، عاطفه و اخلاق.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه رسانه قوه قضاییه این سه شرط را دارا است، تصریح کرد: اخبار قضایی به صورت عقلانی و با رعایت اخلاق از سوی مرکز رسانه و خبرگزاری میزان منتشر می شود.

وی افزود: به زعم بنده امروز یکی از موضوعات مهمی که کشور با آن مواجه است، بحث فضای مجازی بوده باید این فضا به صورت صحیح و به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های داخلی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باید کارایی بسیار بالایی داشته باشند

نسخه های داخلی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باید کارایی بسیار بالایی داشته باشند