مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:252022-12-31اقتصادي

حذف واسطه گران با عرضه خودرو در بورس کالا/ قطعات خودرو نیز در بورس عرضه شود


عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا واسطه ها را حذف می کند، گفت: به نظر می رسد قطعات خودرو نیز باید در بورس کالا عرضه شود.

- علی یکه فلاح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با عرضه خودرو در بورس کالا و اثرات آن در بازار خودرو، گفت: وقتی محصول تولیدی صنعتی مانند خودروسازی در بورس کالا عرضه می شود باید محصولات صنایع وابسته و زیر مجموعه آن هم در بورس قیمت گذاری شود و به عبارتی محصولات تولیدی صنایع وابسته به آن نیز در بورس کالا عرضه شود.

  عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور، افزود: با عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت خودرو به قیمت واقعی نزدیک تر می شود بنابراین باید محصولات قطعه سازان نیز به فراخور آن، رشد قیمتی داشته باشد.

  وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی شود بیان داشت: اما با توجه به شرایط کشور، عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفته که مدل بهتری نسبت به عرضه خودرو به شیوه های گذشته است.

  یکه فلاح با اشاره به زیان ده بودن خودروسازان اظهار داشت: با توجه به عرضه خودرو در بورس کالا و با واقعی شدن قیمت خودرو در نتیجه زیان خودروسازان نیز کاهش می یابد ضمن اینکه دست دلالان نیز از این بازار قطع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه گران با عرضه خودرو در بورس کالا/ قطعات خودرو نیز در بورس عرضه شود

حذف واسطه گران با عرضه خودرو در بورس کالا/ قطعات خودرو نیز در بورس عرضه شود