مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:002022-12-31پزشكي

واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی در دشتستان آغاز شد


رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از آغاز پویش واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی در ای شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماریا خویشدوست ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک برای کودکان غیر ایرانی زیر 15 سال، از دهم دی ماه هم زمان با سراسر استان در مراکز، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت به مدت یک ماه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: طبق سامانه الکترونیک سیب (سلامت) در حدود پانزده هزار و 201 نفر اتباع خارجی ثبت سامانه شده اند که توسط مراقبین سلامت و بهورزان خدمات بهداشتی دریافت می کنند و همچنین طبق این سامانه 6 هزار و 564 کودک زیر 15 سال اتباع خارجی باید در این پویش واکسن سرخک و فلج اطفال تکمیلی دریافت کنند.

خویشدوست خاطرنشان کرد: واکسیناسیون مهم ترین اقدام برای سلامت کودکان است و واکسیناسیون کودکان (ایرانی و غیر ایرانی) به شکل یکسان و کاملاً رایگان انجام می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مهم ترین هدف از اجرای این پویش، آشنا کردن اتباع غیر ایرانی با واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی برای تداوم دریافت خدمات در درازمدت است، لذا ارائه خدمات در مراکز، خانه های بهداشتی و پایگاه های ثابت انجام می شود به جز در موارد مربوط به تیم های سیار که به ارائه خدمات در مناطق دور از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی در دشتستان آغاز شد

واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی در دشتستان آغاز شد