مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:502022-12-31فناوري

راه اندازی رشته اینترنت اشیاء برای اولین بار در کشور


مدیر فناوری، اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به راه اندازی رشته اینترنت اشیاء برای اولین بار در کشور، گفت: رشته اینترنت اشیاء پس از نیازسنجی از صنایع راه اندازی شده است و تفاوت این رشته با بقیه رشته ها در کارشناسی ارشد این است که .

- ایسنا/خوزستان مدیر فناوری، اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به راه اندازی رشته اینترنت اشیاء برای اولین بار در کشور، گفت: رشته اینترنت اشیاء پس از نیازسنجی از صنایع راه اندازی شده است و تفاوت این رشته با بقیه رشته ها در کارشناسی ارشد این است که بیشتر واحدهای آن به صورت عملی ارائه می شوند.

  دکتر محمدجواد رشتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشته اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز برای اولین بار به عنوان رشته در کشور راه اندازی شد.

این رشته کامل است و در گروه مهندسی کامپیوتر راه اندازی شده است.

وی در خصوص این رشته، افزود: در این حوزه در واقع بستری وجود دارد که اشیاء مورد استفاده در روزمره به شبکه اینترنت متصل می شوند و اطلاعاتی روی شبکه رد و بدل می شود و معمولا سیستمی وجود دارد و اطلاعات مورد نیاز را دریافت می کند و تحلیل های هوشمندی با اهداف و مقاصد متفاوت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته اینترنت اشیاء برای اولین بار در کشور

راه اندازی رشته اینترنت اشیاء برای اولین بار در کشور