مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:502022-12-31اقتصادي

بیشترین قبض مشترکان بدمصرف تهرانی 800 هزار تومان/45 درصد قبض هازیر 20 هزار تومان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران، گفت: امسال اولین سالی است که به صورت پلکانی برای مشترکان محاسبه قبض صورت می گیرد و اکنون بیشترین قبضی که برای مشترکان بدمصرف داده شده بیش از 800 هزار تومان نبوده است.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران، گفت: امسال اولین سالی است که به صورت پلکانی برای مشترکان محاسبه قبض صورت می گیرد و اکنون بیشترین قبضی که برای مشترکان بدمصرف داده شده بیش از 800 هزار تومان نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بختیاری امروز در حاشیه هفدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در نشستی خبری در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه تمهیداتی را برای برخورد با مشترکان پرمصرف و بدمصرف در نظر گرفته اید؟، گفت: در راستای برخورد با مشترکان بدمصرف سه مرحله اخطار به آنها داده می شود که تا 48 ساعت نیز آب آنها را قطع می کنیم و تا حدود سه برابر مورد جریمه در صورت عدم رعایت اخطارها قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس پلکان افزایش تعرفه اعمال شده است، با این حال در تهران هنوز قبضی بالای 800 هزار تومان صادر نشده است.

وی با بیان اینکه متوسط قیمت هر متر مکعب آب در شهر تهران 2700 تومان است، اظهار کرد: قیمت تمام شده در سال 1400 بیش از 5000 تومان بود که یعنی مشترکان حدود 50 درصد قیمت تمام شده را پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین قبض مشترکان بدمصرف تهرانی 800 هزار تومان/45 درصد قبض هازیر 20 هزار تومان

بیشترین قبض مشترکان بدمصرف تهرانی 800 هزار تومان/45 درصد قبض هازیر 20 هزار تومان