مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:402022-12-31پزشكي

2 شهرستان گیلان زرد شد/ آماده واکسیناسیون کرونا هستیم


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از آبی شدن 15 شهرستان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در حال حاضر فقط دو شهرستان رودبار و املش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

- دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 10 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین یک بیمار ترخیصی داشتیم.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را 34 نفر دانست و افزود: پنج بیمار کرونایی بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه از آبی شدن 15 شهرستان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در حال حاضر فقط دو شهرستان رودبار و املش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مهرابیان، با بیان اینکه شاهد گزارش چند روز از ابتلا به سویه جدی کرونا در کشور هستیم، عنوان کرد: تاکنون موردی در گیلان مشاهده نشده است، اما مردم همچنان پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را جدی بگیرند.

وی از تداوم روند واکسیناسیون کرونا به ویژه دزهای سوم و چهارم خبر داد و گفت: هم استانی ها می توانند به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جهت تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهرستان گیلان زرد شد/ آماده واکسیناسیون کرونا هستیم

2 شهرستان گیلان زرد شد/ آماده واکسیناسیون کرونا هستیم