مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:362022-12-31اقتصادي

کشف 57 پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان به ارزش 11 هزار میلیارد ریال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون عملکرد پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در 9 ماهه سال جاری اظهار داشت: کارشناسان این پلیس با اشرافیت و رصد هوشمندانه بازار و نظارت دقیق بر روی تحرکات مجرمان اقتصادی موفق شدند در طول 9 ماهه سال جاری 153 پرونده در حوزه جرایم اقتصادی شامل پولشویی، فرار مالیاتی، احتکار، زمین خواری، اخلال دربازار ارز را کشف و به آن ها رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه ارزش این پرونده ها بالغ بر 11 هزار و 163 میلیارد ریال است، افزود: در این رابطه 195 مجرم اقتصادی نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

میرحیدری بیان کرد: کارشناسان این پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز 2 هزار و 476 پرونده را کشف و به مرجع قضایی ارسال کردند که ارزش این پرونده ها هم بالغ بر 527 میلیارد ریال بود.

تمرکز کارشناسان پلیس بر روی پرونده های کلان قاچاق کالا قرار دارد فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمرکز کارشناسان پلیس بر روی پرونده های کلان قاچاق کالا قرار دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی 521 پرونده کشف شده بالای یک میلیارد ریال و ارزش ریالی 197 پرونده قاچاق کالا بالای 5 میلیارد ریال بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 57 پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان به ارزش 11 هزار میلیارد ریال

کشف 57 پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان به ارزش 11 هزار میلیارد ریال