مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:252022-12-31اقتصادي

شهردار: نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند


وی با بیان اینکه خودروهایی که در سطح شهر ترددمی کنند سهم پنج درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدا بیشتر آلاینده ها کارخانجات اطراف شهر است، تاکید کرد: - وی با بیان اینکه خودروهایی که در سطح شهر ترددمی کنند سهم پنج درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدا بیشتر آلاینده ها کارخانجات اطراف شهر است، تاکید کرد: با این وجود این روزها نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند.

شهردار اصفهان گفت: تمام خودروهای تردد کننده در سطح شهر سهم پنج درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدا بیشتر آلاینده ها کارخانجات اطراف شهر است، با این وجود این روزها نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایمنا علی قاسم زاده امروز  شنبه دهم دی  در برنامه رادیویی سلام اصفهان با اشاره به وضعیت آب وهوای اصفهان اظهار کرد: بهبود وضعیت آب وهوا یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری، شهروندان و علاقه مندان به اصفهان است.

  وی با بیان اینکه دستگاه هایی که می توانند در بهبود شرایط نقش داشته باشند، باید کمک کنند تا از این وضعیت خارج شویم، ادامه داد: بخشی از وضعیت آلایندگی به حمل ونقل عمومی و شهرداری بازمی گردد که در این راستا توانستیم این مهم را کنترل و مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند

شهردار: نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند