مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:152022-12-31اقتصادي

مازوت سوزی در اصفهان با وجود حجم سنگین آلایندگی ها


خودروها سهم 5 درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدأ بیشتر آلاینده ها کارخانجات اطراف شهر است، با این وجود این روزها نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: خودروها سهم 5 درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدأ بیشتر آلاینده ها کارخانجات اطراف شهر است، با این وجود این روزها نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده و از مازوت استفاده می کند.

علی قاسم زاده، بهبود وضعیت آب وهوای اصفهان را یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری دانست و اظهار کرد دستگاه هایی که می توانند در بهبود شرایط نقش داشته باشند باید کمک کنند تا از این وضعیت خارج شویم.

وی با بیان اینکه بخشی از وضعیت آلایندگی به حمل ونقل عمومی و شهرداری مربوط است، افزود: شهرداری توانسته است این مشکل را کنترل و مدیریت کند.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه تمام دستگاه های شهرداری موظف شده اند سیستم های خود را ارتقا دهند، توضیح داد: شرکت واحد اتوبوسرانی در این زمینه اقدامات قابل دفاعی انجام داده که شامل ارتقای سوخت ناوگان و نصب فیلتر بر روی اتوبوس ها با هدف جلوگیری از بروز آلودگی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس های دودزا کمتر در شهر دیده می شوند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این اتوبوس ها موضوع را به شهرداری اطلاع دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی در اصفهان با وجود حجم سنگین آلایندگی ها

مازوت سوزی در اصفهان با وجود حجم سنگین آلایندگی ها