مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:002022-12-31سياسي

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری با هدف شناسایی مکتب شهید سلیمانی در آذربایجان شرقی


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای 50 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن گلی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران  با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: همه مردم و دستگاه ها پای کار هستند تا با برگزاری با شکوه مراسم سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت آثار و برکات این موضوع به جامعه تسری یابد.

وی با اشاره به برنامه های حوزه هنر، فرهنگ و رسانه در این ایام افزود: این برنامه ها با افتتاح نمایشگاه عکس و آثار گرافیکی با محوریت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مجتمع فرهنگی تبریز آغاز خواهند شد که این نمایشگاه از روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری دایر خواهد بود و در کنار آن نمایشگاه نقاشی روی شیشه نیز در همین بازه زمانی برگزار خواهد شد.

گلی افزود: کارگاه خوشنویسی وصیت نامه شهید سلیمانی با حضور 30 نفر از هنرمندان خوشنویس استان در مجتمع هنری 29 بهمن تبریز نیز یکی دیگر از برنامه های این ایام خواهد بود چرا که وصیت نامه سردار دل ها به عنوان چکیده وصایای همه شهدای کشور در دوران مختلف در کنار وصایای امام راحل (ره) و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، نسخه شفابخش و کلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری با هدف شناسایی مکتب شهید سلیمانی در آذربایجان شرقی

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری با هدف شناسایی مکتب شهید سلیمانی در آذربایجان شرقی