مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:452022-12-31سياسي

دعوت معاون استاندار یزد از دانش آموزان برای حضور در یک رویداد ملی خلاقانه


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رییس شورای راهبری مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات در سطح ملی، - ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رییس شورای راهبری مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات در سطح ملی، در بهمن و اسفند ماه 1401 خبر داد.

محمدعلی شاه حسینی با دعوت از همه دانش آموزان برای شرکت در این رویداد خلاقانه و مهارت محور، گفت: این مسابقات با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر، ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و کار گروهی، فرهنگ سازی جریان علم در بین دانش آموزان سراسر کشور در بیش از 20 رشته در زمینه های علوم و فناوری های نوین و مهارت های نرم (رباتیک، هوافضا، قصه گویی، شیمی، زیست فناوری، ایده پردازی، سوادمالی، تئاترصحنه ای و بازی های فکری) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام نویسی در این مسابقات آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد، افزود: دانش آموزان علاقمندان می توانند با مراجعه به تارنمای مسابقات به نشانی www.

Siccup.

ir ضمن مطالعه قوانین و مشاهده فیلم های آموزشی برای تمام رشته های برگزاری مسابقات، ثبت نام نمایند و همچنین در وبینارهای آموزشی که بصورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت معاون استاندار یزد از دانش آموزان برای حضور در یک رویداد ملی خلاقانه

دعوت معاون استاندار یزد از دانش آموزان برای حضور در یک رویداد ملی خلاقانه