مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:402022-12-31اقتصادي

توزیع محدود بنزین یورو 4 در اهواز/ مردم چاره ای جز انتخاب بنزین معمولی ندارند


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: امروز توزیع بنزین یورو 4 بصورت محدود در اهواز انجام شد که میزان آن بسیار ناچیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم الباجی رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان اظهار کرد: امروز پس از ماه ها بنزین یورو 4 به میزان محدودی بین چهار جایگاه سوخت در اهواز توزیع شده است.

وی افزود: این سهمیه به میزان 10 نفتکش با حجم حدود 300 هزار لیتر برای یک ماه به جایگاه های سوخت اهواز اختصاص یافت در حالی که کلانشهر اهواز به تنهایی روزانه حداقل پنج تا 6 نفتکش برای تامین سوخت خودروها احتیاج دارد.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت؛ این میزان بسیار ناچیز است و سرانجام این موضوع که وضعیت بهتر خواهد شد یا تداوم یابد مشخص نیست.

وی ادامه داد: علی رغم همه پیگیری ها و قول های داده شده هیچ خبری از توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهر اهواز نیست در حالی که در برخی از دیگر کلانشهر های کشور مثل تهران توزیع بنزین یورو 4 آغاز شده است.

ابراهیم الباجی تصریح کرد: جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز مجبور به عرضه بنزین معمولی هستند و مردم نیز انتخابی به جز استفاده از این سوخت که باعث تاثیر منفی بر عملکرد خودروی آن ها و همچنین آلودگی هوا می شود ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع محدود بنزین یورو 4 در اهواز/ مردم چاره ای جز انتخاب بنزین معمولی ندارند

توزیع محدود بنزین یورو 4 در اهواز/ مردم چاره ای جز انتخاب بنزین معمولی ندارند