مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:402022-12-31حوادث

کلاهبردار کارت بانکی در سمنان دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و 180 میلیون ریالی با استفاده از ترفند اجاره کارت بانکی در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجای استان سمنان، سرهنگ محمدرضا فداییان بیان کرد: با شکایت یکی از شهروندان درباره کسر یک میلیارد و 180 میلیون ریال از حساب بانکی اش، این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس فتا، مشخص شد تلفن همراه شاکی به نوعی بدافزار بسیار مخرب آلوده شده و متهم یا متهمان از این طریق ضمن دسترسی کامل به سامانه های بانکی وی طی چند فقره برداشت غیرمجاز، در مجموع مبلغ یک میلیارد و 180 میلیون ریال از حساب هایش برداشت کردند.

رییس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به شناسایی و مسدودسازی حساب بانکی مقصد و عودت قسمتی از مبالغ برداشت شده گفت: با مشخص شدن هویت صاحب حساب مقصد، متهم به پلیس فتا احضار شد و با مشاهده مستندات دیجیتالی اعتراف کرد که چندی پیش به منظور تأمین مخارج تحصیل خود، در فضای مجازی با فردی به دلیل همکاری و بازاریابی آشنا شده و او پس از دادن وعده های فریبنده و پرداخت مبالغی به صورت هفتگی، با این بهانه که به دلیل انجام تراکنش های زیاد، نیاز به دسترسی به حساب های بانکی اش دارد به رمز اینترنت بانکش دسترسی پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار کارت بانکی در سمنان دستگیر شد

کلاهبردار کارت بانکی در سمنان دستگیر شد