مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:402022-12-31سياسي

اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه های نوین در جامعه ضروری است


مهمترین وظیفه شورای اطلاع رسانی سیاست گذاری اقناعی به شیوه های نوین در جامعه است تا مانع فریب و دستکاری افکار عمومی توسط رسانه های استکباری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لنجان اظهار داشت: غفلت ما در جهادتبیین و حضور کمرنگ در فضای رسانه عامل برتری رسانه های معاند شده است و باید خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها و همچنین رسیدگی به مسائل و گره گشایی از مشکلات توسط نهادها برای مردم بازگو شود.

وی به هم افزایی دستگاه ها و همپوشانی در کیفی برگزار کردن مناسبت ها خبرداد و افزود: کاستی ها و کمبودهای ارائه خدمات در بعضی بخشها با مشارکت مردمی و دعوت کردن ازآنها برای حل مسئله و ارائه پیشنهادات برای رفع کاستی ها به افکار عمومی اطلاع رسانی صحیح انجام شود.

فرماندار لنجان تصریح کرد: برای جلوگیری از دستکاری افکار عمومی برای تبیین خدمات نظام باید حتی در محافل خانوادگی، دانشجویی و محیط های کاری و شغلی وقت بگذاریم.

وی بزرگترین خیانت را ایجاد یاس و ناامیدی در کشور وخیانت به شهدا، خیانت به دانشمندانی که در قطع وابستگی به استکبار جهانی شبانه روز تلاش می کنند دانست و گفت: ناامید کردن مردم خیانت به مدافعان امنیت داخلی، خیانت به مرزداران کشور و خیانت به سرمایه های انسانی ملی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه های نوین در جامعه ضروری است

اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه های نوین در جامعه ضروری است