مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:302022-12-31فرهنگي

«نذرعباس» به تئاتر شهر رسید


برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاترشهر در حالی اعلام شد که یک اثر نمایشی جدید طی روزهای پیش رو در تالار سایه مجموعه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نذرعباس عنوان جدید ترین نمایش تالار سایه مجموعه تئاترشهر است که طی هفته جاری به نویسندگی و کارگردانی محمدیزدی و بازی محمد یزدی، امیر قربانی، هومن حسینی، ابوالفضل شیری ساعت 20:15 به مدت زمان 55 دقیقه، قیمت بلیت 70 هزار تومان به صحنه می رود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: پسری به نام عباس که دوران جوانی اش را با جاهلیت به سر می برد و روی بدنش پر از جای تتو و قمه چاقو، روزی که در حال زدن تتو نامش بر پشت کمرش می باشد توسط تتوزن زندگیش به کل عوض می شود و پا در مسیری می گذارد که شاید برایش ناخوشایند باشد اما تماما عاشقی است.

در تالار قشقایی نمایش عقاب به نویسندگی و کارگردانی ناصرآویژه و بازی ناصرآویژه، امیرحسین انصافی، شاهین گلکار ساعت 19:45 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: استاد صمیمی کارگردان مطرح تئاتر که به بیماری سختی دچار است، تصمیم دارد آخرین اثر هنری گروه خود را در فضای یک پارک برای تماشاگران اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نذرعباس» به تئاتر شهر رسید

«نذرعباس» به تئاتر شهر رسید