مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:302022-12-31اقتصادي

مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در هرمزگان اخذ شد


معاون راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: در سال جاری برای کنترل و ارتقای امنیت جاده ها و راه های مواصلاتی، مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در استان اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدی رضایی لری بیان داشت: 2 پاسگاه در محور کهورستان لار و محور بندرعباس میناب محدوده چاه فعله و یک پاسگاه نیز در محور میناب – جاسک در محل پاسگاه فعلی که به دلیل قدمت زیاد قابل استفاده نیست، احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: هزینه احداث این سه پاسگاه افزون بر 50 میلیارد تومان است که از سوی سازمان راهداری تامین می شود.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: سال جاری همچنین مجوز نصب و راه اندازی هشت دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید در استان اخذ شده که در حال نصب و راه اندازی است.

رضایی لری ادامه داد: برای پایش تصویری محورهای مواصلاتی شریانی استان هرمزگان نیز تا پایان سال گذشته تعداد 12 دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب شده که با عنایت به پیگیری ها و با نصب و راه اندازی دوربین های جدید نظارت تصویری در سال جاری حدود 70 درصد ارتقا پیدا می کند.

استان هرمزگان در مجموع دارای 34 کیلومتر آزادراه ،777 کیلومتر بزرگراه، 623 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 720 کیلومتر راه فرعی و روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در هرمزگان اخذ شد

مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در هرمزگان اخذ شد