مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:202022-12-31سياسي

نصرالله: مرحوم مصباح یزدی با حزب الله ارتباط عاطفی عمیقی داشت


دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی گفت: ارتباط وی با حزب الله به لحاظ عاطفی چنان عمیق بود که در مواضع تأییدآمیز و بیاناتش درباره حزب الله منعکس می شد.

- دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی گفت: ارتباط وی با حزب الله به لحاظ عاطفی چنان عمیق بود که در مواضع تأییدآمیز و بیاناتش درباره حزب الله منعکس می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سیدحسن نصرالله به شرح زیر است: دومین سالگرد رحلت علامه بزرگ حضرت آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه از راه فرا می رسد؛ اما احساس فقدان او سنگین است و جای خالی او چنان خالی است که هیچگونه پر نمی شود.

نه دریای دانش او شبیهی دارد و نه بصیرت عظیمش نظیری.

او زندگی اش را بر وفق خواست و اراده الاهی تدبیر کرده و از این رو وجودش را صرف مسیر خداوند کرده بود؛ سخن خدا را ترویج می کرد و ترنم نامش را بر زبان جاری می ساخت و به سوی او رهنمون می کرد.

و از آن جا که خداوند برای هرکس که بخواهد چند برابر می کند آن جایگاه عظیم را به وی بخشید؛ چه، اینکه او یک شخصیت نادر و استثنایی دنیای در جهان اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: مرحوم مصباح یزدی با حزب الله ارتباط عاطفی عمیقی داشت

نصرالله: مرحوم مصباح یزدی با حزب الله ارتباط عاطفی عمیقی داشت