مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:202022-12-31پزشكي

کرونا؛ خروش خشمگینانه طبیعت در پاسخ به مداخلات مصنوعی بشر


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بیست و دومین کنگره گوارش و کبد گفت: کرونا آسیب بزرگ قرن و یک ابربحران بیولوژیک بود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بیست و دومین کنگره گوارش و کبد گفت: کرونا آسیب بزرگ قرن و یک ابربحران بیولوژیک بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و دومین کنگره گوارش و کبد با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از اساتید و صاحبنظ ران این حوزه در مرکز همایش های رازی برگزار شد.

دکتر علیرضا زالی در افتتاحیه این کنگره با اشاره به چالشها و آخرین یافته های مربوط به کووید 19 گفت: کرونا آسیب بزرگ قرن و یک ابربحران بیولوژیک بود که شاید تا پیش از آن دنیا چنین چهره خشنی بیولوژیکی را تجربه نکرده بود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، پاندمی کرونا را جهانی ترین فاجعه زیست محیطی، بیولوژیک، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و به درس آموخته های فراوان کرونا اشاره کرد.

زالی افزود: کرونا حاصل خروش خشمگینانه طبیعت در رابطه با مداخلات مصنوعی بشر است موضوعی که از ابتدای هزاره سوم با شدت فراوان ادامه دارد و در واقع کرونا امتزاجی از خشم فروخفته طبیعت به خاطر مهندسی های مصنوعی مداخله جویانه بشر در طبیعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ خروش خشمگینانه طبیعت در پاسخ به مداخلات مصنوعی بشر

کرونا؛ خروش خشمگینانه طبیعت در پاسخ به مداخلات مصنوعی بشر