مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:202022-12-31سياسي

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان جنوبی از سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به استان خبر داد و اظهار کرد: دکتر «ناصر ابوشریف» 19 و 20 مهمان مردم دو شهرستان بیرجند و درمیان خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان جنوبی از سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به استان خبر داد و اظهار کرد: دکتر ناصر ابوشریف 19 و 20 مهمان مردم دو شهرستان بیرجند و درمیان خواهد بود.

حجت الاسلام علی محقی، امروز شنبه 10 دی ماه به رسانه های گروهی گفت: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دعوت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با 19 و 20 دی ماه، به این استان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برنامه های سفر ناصر ابوشریف در خراسان جنوبی در دهه مقاومت تصریح کرد: در این سفر دکتر ابوشریف ضمن دیدار با مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود، به ایراد سخنرانی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی