مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:202022-12-31سياسي

ادامه خط دو قطار شهری کرج را به فردیس می رسانیم


با توجه به اراده ای که در جهت تکمیل پروژه قطار شهری کرج شکل گرفته، درصدد هستیم که ادامه خط دو قطار شهری را به فردیس برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان البرز و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل بیمارستان دولتی فردیس (شهید سردار قاسم سلیمانی) ضمن اخذ گزارش در خصوص پروژه های بیمارستانی به آفرین و سردار قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس و بیمارستان دولتی کمالشهر در شهرستان کرج، دستورهای لازم را جهت تسریع در روند امور صادر کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز انتقال خون و بانک خون در شهرستان فردیس، گفت: برای این منظور از شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس انتظار می رود که طی همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ایجاد ساختمان این مرکز اقدام کنند.

عبداللهی افزود: تمامی شهرداری های استان باید اعتبارات حاصل از ارزش افزوده را در راستای عمران و آبادانی شهرها مورد استفاده قرار دهند.

وی ادامه داد: باید ضمن برنامه ریزی براساس زمانبندی دقیق، پروژه های نیمه کاره شهری تکمیل شود و پروژه های مؤثر بمنظور رفاه و آسایش مردم طراحی و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه خط دو قطار شهری کرج را به فردیس می رسانیم

ادامه خط دو قطار شهری کرج را به فردیس می رسانیم