مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:052022-12-31سياسي

سالگرد شهید سلیمانی در قم برگزار می شود


مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی و مداحی مجتبی رمضانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 10 تا 16 دی ماه 1401 همزمان با آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شود.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد شعبانی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحسن پنجتنیان، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد جوادی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی اخوی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محسن اویسی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدهادی هدایت، سه شنبه در قالب روایتگری سیره شهدا توسط موسی جلالی نسب و مداحی مجتبی خرسندی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی مهدوی نیا، پنجشنبه در قالب محفل انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهید سلیمانی در قم برگزار می شود

سالگرد شهید سلیمانی در قم برگزار می شود