مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:002022-12-31فرهنگي

همکاری سازمان بسیج هنرمندان با جشنواره فیلم «مقاومت»


مدیر کمیته استان های هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، از همکاری سازمان بسیج هنرمندان کشور با این جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ، محسن جوادی مشاور عالی دبیر و مدیر کمیته استان های هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: سازمان بسیج هنرمندان کشور ظرفیت ها و قابلیت های خود را در اختیار جشنواره فیلم مقاومت خواهد گذاشت و با توافقی که با جواد جمیری رییس سازمان بسیج هنرمندان داشتیم، مقرر شد از پتانسیل این سازمان در معرفی جشنواره، جذب و اکران آثار بهره بگیریم.

جوادی همچنین افزود: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یکی از بازوهای توانمند این جشنواره در امور استان ها نقشی کلیدی دارد و امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده بتوانیم نسبت به جذب حداکثری فیلمسازان بسیجی در بخش نسل روایت که مختص نسل جوان فیلمساز، در سراسر کشور در فراخوان جشنواره طراحی شده است، اقدام کنیم.

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس همچنین مطرح کرد: هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امسال در شکل و شیوه اجرایی متفاوت عمل کرده است و روند اجرایی جشنواره به گونه ای طی خواهد شد که با یک رویداد فراملی در حوزه سینما مواجه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان بسیج هنرمندان با جشنواره فیلم «مقاومت»

همکاری سازمان بسیج هنرمندان با جشنواره فیلم «مقاومت»