مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:402022-12-31اقتصادي

تولید محصولات گلخانه ای در سمنان افزایش می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تولید محصولات گلخانه ای در سمنان افزایش می یابد و تنها در یک واحد در دست احداث، میزان محصول تولیدی به 165 تن می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی مدیران استان سمنان از فاز اول یک واحد تولید محصولات گلخانه ای در جنوب شهرستان سمنان بازدید کردند.

محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این بازدید با اشاره به آخرین روند احداث این واحد گلخانه ای اظهار کرد: واحد تولید محصولات گلخانه ای خیرخواه واقع در روستای خیرآباد در جنوب شهرستان سمنان در مساحت 14 هزار متر در حال احداث است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه مساحت زیر کشت این واحد تولیدی کشاورزی در فاز نخست، پنج هزار و 500 مترمربع است، افزود: این واحد گلخانه ای تاکنون برای پنج نفر نیز به صورت ثابت اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است سطح زیر کشت این واحد گلخانه ای در فاز دوم با افزایش چهار هزار و 500 مترمربعی به 10 هزار مترمربع برسد، تصریح کرد: این واحد گلخانه ای به وسیله سیستم نوین تحت فشار، آبیاری شده و منبع تأمین آب آن از طریق چاه منطقه نوکلاته بوده و همچنین این واحد گلخانه ای مجهز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات گلخانه ای در سمنان افزایش می یابد

تولید محصولات گلخانه ای در سمنان افزایش می یابد