مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:402022-12-31سياسي

جبلی: در جنگ نابرابر رسانه ای عقب نمی نشینیم


رییس رسانه ملی با یادآوری اینکه همواره سازمان صداوسیما با تحریم ها روبه رو بوده است گفت: همه این ها نشان از جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس رسانه ملی، از طریق ارتباط زنده تصویری، 284 پروژه صداوسیمای فارس در بخش های مختلف را افتتاح و از هفت مستند با موضوع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و نیز کتاب سند اقدام رونمایی کرد.

جبلی در این مراسم با اشاره به تلاش های خوب کارکنان صداوسیمای مرکز فارس در تمام سال ها، از زحمات آنان در بازنمایی و اطلاع رسانی مناسب حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) که صدای مظلومیت مردم و زائران حرم مطهر را به گوش جهانیان رساند، تشکر کرد.

وی همچنین با تقدیر از تولید هفت مستند مربوط به شهدای حرم مطهر شاهچراغ در حادثه تروریستی اخیر، این مستند ها را جذاب و حرفه ای توصیف کرد و از سرعت عمل بالا و کار دقیق، به موقع، اثرگذار و عملکرد قابل قبول صداوسیمای فارس در پوشش این حادثه، حین و پس از آن، تقدیر کرد.

رییس سازمان صداوسیما اظهار داشت: سازمان صداوسیما همواره با تحریم ها روبه رو بوده است؛ اما تحریم گسترده شبکه های برون مرزی و داخلی و حتی 3 بار تحریم سازمان صداوسیما در عرض دو ماه در نوع خود شگفت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: در جنگ نابرابر رسانه ای عقب نمی نشینیم

جبلی: در جنگ نابرابر رسانه ای عقب نمی نشینیم