مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:302022-12-31اقتصادي

عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت اهواز


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان از آغاز عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: همچنان هیچ خبری از بنزین یورو 4 در اهواز نیست.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان از آغاز عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: همچنان هیچ خبری از بنزین یورو 4 در اهواز نیست.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار کرد: از امروز برخی از جایگاه های سوخت در کلانشهر اهواز در حال توزیع بنزین سوپر هستند اما بنزین یورو 4 همچنان در اهواز توزیع نمی شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 4 جایگاه سوخت در کلانشهر اهواز بنزین سوپر آن هم به میزان محدودی توزیع می کنند اما اینکه این وضعیت بهتر شود و توزیع بنزین سوپر به صورت مستمر ادامه پیدا کند هنوز مشخص نیست.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: 10 نفتکش بنزین سوپر با حجم حدود 300 هزار لیتر برای یک ماه به جایگاه های سوخت اهواز تخصیص داده شده که باید گفت این میزان بسیار ناچیز است و شاید حتی کفاف دو روز هم ندهد.

خبری از توزیع بنزین یورو 4 در اهواز نیست الباجی عنوان کرد: کلانشهر اهواز به تنهایی حداقل روزانه حدود 5 تا 6 نفتکش نیاز دارد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت اهواز

عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت اهواز