مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:302022-12-31پزشكي

کمبود دارو و امکانات درمانی در ارمغانخانه


زیرساخت های شهری در شهر ارمغانخانه فراهم نیست و مردم از کمبود دارو رنج می برند.

- حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص مشکلات شهر ارمغانخانه اظهار کرد: بخش قره پشتلو 20 هزار نفر جمعیت دارد که مرکزیت آن به ارمغانخانه با 3 هزار نفر جمعیت اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه ارمغانخانه در حوزه بهداشت و درمان فقط یک مرکز جامع خدمات سلامت دارد، ابراز کرد: عنوان این مرکز طولانی است اما امکانات آن در حد یک خانه بهداشت هم نیست.

عضو شورای شهر ارمغانخانه با اشاره به افزایش مراجعات و اعتراضات مردمی در ماه های اخیر در خصوص کمبود دارو و امکانات بیان کرد: ساده ترین داروها مثل قطره استریل چشمی و امثال این هم در داروخانه پیدا نمی شود.

وی راه زنجان به قره پشتلو به طول بیش از 30 کیلومتر را یکی از خطرناک ترین و ناامین ترین راه های استان خواند و گفت: اگر امکانات بهداشتی و درمانی مورد نیاز در این محل تأمین شود از تردد غیرضروری مردم به خاطر یک سرماخوردگی ساده به مرکز استان جلوگیری می شود.

افشاری با بیان اینکه روستاهای همجوار نیز به این درمانگاه مراجعه می کنند و با کمبود دارو مواجه می شوند، ادامه داد: مسئولان درمانگاه درخواست خود را به دانشگاه علوم پزشکی ارسال می کنند اما اقلام مورد نیاز یا دیر به دست می رسد و یا کامل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو و امکانات درمانی در ارمغانخانه

کمبود دارو و امکانات درمانی در ارمغانخانه