مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:252022-12-31پزشكي

افزایش بستری های کرونایی/ خطر خیز مجدد کرونا در خوزستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش تعداد مراجعه بیماران سرپایی و بستری های مبتلا به کووید – 19 در بیمارستان های خوزستان، - نسبت به خیز مجد کرونا هشدار داد.

دکتر حبیب حی بر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی و بستری های مبتلا به کووید – 19 در بیمارستان های خوزستان، اظهار کرد: در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به بیمارستان های خوزستان 4 درصد و میزان بستری ها با علائم ابتلا به کرونا نیز 3 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 25 درصد تخت های اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال و 90 درصد تخت های اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کووید – 19 در بیمارستان های خوزستان اشغال هستند.

زنگ خطر کرونا به صدا درآمده است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در دنیا افزایش یافته اند، افزود: هر چند در حال حاضر همه شهرهای خوزستان در وضعیت آبی قرار دارند اما با توجه به افزایش مراجعه کنندگان و بستری ها در خوزستان، زنگ خطر کرونا به صدا درآمده است.

حی بر عنوان کرد: در هفته های گذشته تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان بسیار کم بوده و گاهی مرگ ناشی از این بیماری نداشتیم اما آمار رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری های کرونایی/ خطر خیز مجدد کرونا در خوزستان

افزایش بستری های کرونایی/ خطر خیز مجدد کرونا در خوزستان