مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:202022-12-31سياسي

مهم ترین مصوبات ستاد ملی کرونا/ از آماده باش تا مراقبت های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شیراوژن گفت: احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشور های منطقه، - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مهم ترین تصمیمات و مصوبات جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شیراوژن گفت: احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشور های منطقه، شرق آسیا و کشور های اروپایی وجود دارد.

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام بسیار مهم است به ویژه در مدارس و دانشگاه ها و تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای 18 سال که بیش از 6 ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آن ها گذشته باشد، در جلسه ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آمادگی مراکز درمانی و تیم های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تأمین دارو های مورد نیاز، تشدید مراقبت های مرزی در مرز های زمینی، هوایی و دریایی و تشکیل کمیته ویژه ای برای تأمین نیرو های انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه های مختلف، از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا در جلسه روز شنبه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مصوبات ستاد ملی کرونا/ از آماده باش تا مراقبت های مرزی

مهم ترین مصوبات ستاد ملی کرونا/ از آماده باش تا مراقبت های مرزی