مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:102022-12-31سياسي

آیت الله مصباح با اندیشه های انحرافی و فتنه گران مقابله می کرد


آیت الله مصباح یزدی با اندیشه های انحرافی و با فتنه گرانی که می خواستند منطقه را به آشوب بکشند، مقابله می کرد و در کنار سردار شهید قاسم سلیمانی از الگوهای این مقابله بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه جامعه امروز ما می تواند با شناخت شخیصت آیت الله مصباح به علم و عمل برسد و با نگاهی به سلوک وی الگوی خوبی پیش روی خود داشته باشد، اظهار داشت: حقیقت این است ما علامه مصباح را هم در حوزه عقاید حقه صاحب نظر می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح هم در حوزه اخلاق یکی از استادان برجسته و اثرگذار بود و هم در حوزه عمل و احکام یک فقیه برجسته بود، ادامه داد: فقیه کسی است که باورهای الهی و اخلاق کریمه در جان او نشسته باشد، در غیر این صورت دانستن الگوهای علمی کسی را فقیه نمی کند.

رییس جمهور با یادآوری اینکه اگر کسی همه گفتار، کردار و تفکرش جلوه فقه بود، یک فقیه کامل است، افزود: گفتار چنین فردی ما را به یاد خدا می اندازد و کردارش هم از جلوه های فقه است.

رییسی با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی از مبارزان با حکومت پهلوی بود، یادآور شد: از او بیانیه هایی در این زمینه به جا مانده است و با اَنکر منکرات که رژیم پهلوی بود، مبارزه می کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح با اندیشه های انحرافی و فتنه گران مقابله می کرد

آیت الله مصباح با اندیشه های انحرافی و فتنه گران مقابله می کرد