مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:052022-12-31حوادث

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در هرمزگان


اعضای یک باند 8 نفره سارق و مالخران سیم و کابل برق سرقتی شناسایی و در دو عملیات ضربتی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در محلات حاشیه ای شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارق یا سارقان، موضوع و به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان هرمزگان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری وقوع سرقت ها و با به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی دو نفر از سارقان را شناسایی و متهمان را در مخفی گاهشان دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهمان دیگر همدستان آنان نیز که 2 نفر مرد و یک زن بوده و به صورت پوششی اقدام به سرقت می کردند نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و در بازرسی از داخل صندوق عقب خودروی پراید توقیفی متعلق به سارقان مقادیری سیم برق سرقتی به همراه 4 عدد قیچی عایق کاری شده و دستکش های ویژه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی و علمی صورت گرفته به بیش از 40 فقره سرقت سیم برق هوایی اعتراف کرده و معترف شدند که اموال سرقتی را به 3 نفر از مالخران اتباع بیگانه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در هرمزگان

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در هرمزگان