مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:052022-12-31پزشكي

ورود 2 سویه جدید کرونا به کشور/ 6 ماه از تزریق واکسن تان گذشته، دوز یادآور بزنید


مدیرگروه بیماریهای واگیر و غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی دو سویه جدید کرونا در کشور، از تمام افرادی که شش ماه از تزریق آخرین دوز واکسن آنها می گذرد، - ورود 2 سویه جدید "کرونا" به کشور/ 6 ماه از تزریق واکسن تان گذشته، دوز یادآور بزنید ایسنا/کرمانشاه مدیرگروه بیماریهای واگیر و غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی دو سویه جدید کرونا در کشور، از تمام افرادی که شش ماه از تزریق آخرین دوز واکسن آنها می گذرد، خواست حتما برای تزریق دوز جدید اقدام کنند.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود دو سویه جدید کرونا به کشور گفت: این دو سویه با نام های BQ1 و XBB در کشور شناسایی شده اند، اما هنوز موردی از آنها در استان گزارش نشده است.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که این دوسویه چه رفتاری در آینده خواهند داشت و ظرف روزها و هفته های آینده می توان در این باره اظهار نظر کرد.

شاه آبادی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی افراد، گفت: آنچه مسلم است با توجه به رفتار غیرقابل پیش بینی سویه های کرونا بهتر است افراد از هم اکنون به طور جد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر تزریق واکسن کرونا گفت: توصیه اکید این است که تمام افراد بالای 18 سال که شش ماه از تزریق آخرین دوز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 سویه جدید کرونا به کشور/ 6 ماه از تزریق واکسن تان گذشته، دوز یادآور بزنید

ورود 2 سویه جدید کرونا به کشور/ 6 ماه از تزریق واکسن تان گذشته، دوز یادآور بزنید