مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:552022-12-31دانش

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشکده خبرگزاری فارس در ترم بهمن


کاربردی بدون کنکور و به صورت محدود در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برای علاقه مندان به اشتغال و مهارت آموزی در رسانه ها آغاز شد.

- باشگاه خبرنگاران توانا دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد، علاقه مندان به ثبت نام علمی کاربردی می توانند در رشته های خبرنگاری، عکاسی خبری، سینما - تدوین، گویندگی و دوبله، انیمیشن و سایر رشته های رسانه ای در این دانشکده به تحصیل بپردازند.

متقاضیان ثبت نام علمی کاربردی می توانند به صورت غیرحضوری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس ثبت نام کنند.

  با توجه به این که ظرفیت و مهلت نام نویسی  محدود بوده و دانشجویان بدون کنکور پذیرش می شوند، برای سهولت در ثبت نام، می توانید نام و نام خانوادگی شماره تماس خود را به شماره  9566048-0921 در پیام رسان ایتا ارسال کنید.

   از مهم ترین ویژگی های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می توان به بهره مندی از اساتید و فعالان رسانه ای کشور، آموزش های کارگاهی و مهارت محور در استودیو تخصصی هر رشته، اعطای وام شهریه، تقسیط شهریه، بورس تحصیلی دانشجویان نخبه، حمایت از ایده های رسانه ای دانشجویان در مرکز نوآوری و اتصال به شبکه بزرگ رسانه های کشور برای اشتغال دانشجویان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشکده خبرگزاری فارس در ترم بهمن

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشکده خبرگزاری فارس در ترم بهمن