مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:502022-12-31اجتماعي

ارائه شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» در مدارس؛ به زودی


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه طرح «کانون مدرسه» گامی مهم برای تحقق دستیابی به اهداف تربیتی آموزش وپرورش است گفت که شیوه نامه های اجرای این طرح به زودی در مدارس ارائه می شود.

- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه طرح کانون مدرسه گامی مهم برای تحقق دستیابی به اهداف تربیتی آموزش وپرورش است گفت که شیوه نامه های اجرای این طرح به زودی در مدارس ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد علامتی در نشست تخصصی مدیران کل آموزش وپرورش قطب پنج کشوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از نگاه راهبردی آموزش وپرورش نسبت به موضوع تعلیم وتربیت گفت: بخش عمده بودجه کشورهای پیشرفته در حوزه تعلیم وتربیت هزینه می شود که بعد از بودجه دفاعی بخش عظیمی از بودجه کشور را به خود اختصاص می دهند که نشان از اهمیت آموزش وپرورش دارد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نگاه به تعلیم وتربیت مهم ترین مؤلفه پیشروی ما و تربیت نیروی انسانی مهم ترین سرمایه یک نظام فکری است.

اگر به دنبال یک نظام فکری مطلوب هستیم عنصر اصلی آن نیروی انسانی هست و مبانی دینی ما هم بر این امر مهم تأکید می کند و در عصر ظهور سرمایه انسانی و آمادگی افکار عمومی زمینه ساز ظهور امام زمان(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» در مدارس؛ به زودی

ارائه شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» در مدارس؛ به زودی