مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:312022-12-31ورزشي

ادامه مذاکرات روسیه با یوفا/ حضور در آسیا منتفی شد


فدراسیون فوتبال روسیه فعلا تصمیمی برای پیوستن به AFC ندارد.

- جی پلاس، کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه روز جمعه کارگروهی تشکیل داد تا برای بازگشت فوتبال باشگاهی و حضور در تورنمنت های رسمی با یوفا و سایر سازمان ها وارد مذاکره شود.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور این کشور در کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوش رسیده بود اما حالا گفته می شود که این ایده حداقل برای مدتی کاملا کنار گذاشته شده است.

یوفا و فیفا در 28 فوریه سال جاری میلادی اعلام کردند که باشگاه ها و تیم های ملی روسیه حق شرکت در رقابت های بین المللی به دلیل حمله نظامی به اوکراین را دارند و به همین دلیل تیم ملی روسیه نتوانست در پلی آف جام جهانی 2022 قطر شرکت کند و در مسابقات انتخابی جام ملت های اروپای 2024 آلمان هم حضور نخواهد داشت.

در فاصله یک ماه پس از اعلام این رای بود که ماکسیم میتروفانوف، جانشین وقت مدیر کل فدراسیون فوتبال روسیه، اعلام کرد که تلاش ها برای بازگشت به شرایط عادی ادامه دارد و درباره احتمال انتقال به AFC صحبت کرد و آن را ساخته ذهن بقیه خواند.

اما در اواخر نوامبر شرایط تغییر کرد و الکساندر دیوکوف، رییس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که احتمال حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در جلسات این سازمان مورد بررسی قرار بگیرد اما کمیته اجرایی نتوانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مذاکرات روسیه با یوفا/ حضور در آسیا منتفی شد

ادامه مذاکرات روسیه با یوفا/ حضور در آسیا منتفی شد