مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:152022-12-31بين الملل

عقده گشایی آمریکا از لنگرانداختن نفتکش ها در ساحل سوریه


در حالی که آمریکا تلاش می کند با اشغال میادین نفتی سوریه و حملات تروریستی علیه نیروهای این حوزه، بحران کمبود سوخت در این کشور را شدت بخشد، نفتکش های حامل یک میلیون بشکه نفت خام از روز گذشته در ساحل این کشور لنگر انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، دیروز جمعه با رسیدن یک نفتکش حامل یک میلیون بشکه نفت به ساحل سوریه برای کاهش بحران سوخت در این کشور، حمله تروریستی به سه دستگاه اتوبوس حامل کارگران نفت در دیرالزور شرق سوریه دست کم 10 کشته برجای گذاشت.

بسام طعمه وزیر نفت سوریه در گفت وگو با تلویزیون سوریه گفت: ملت سوریه از بحران نفتی رنج می برند و آمریکای اشغالگر از طریق عمال و گروه های تروریستی خود تلاش می کند فعالیت بخش نفتی موجود که حداقل نیاز ملت سوریه را تامین می کند، متوقف کند.

وی افزود: هدف آمریکا و مزدورانش از حمله آشکار به خودروهای حامل کارگران میدان التیم در شرکت الفرات به دنبال تشدید بحران نفتی برای مردم سوریه است.

    وزیر نفت سوریه تاکید کرد، حملات مکرر اشغالگران آمریکایی به بخش نفت سوریه با هدف تشدید محاصره ملت سوریه انجام می شود، واشنگتن از تحمیل انواع اقدامات قهری علیه سوریه با هدف از بین بردن همه ابعاد زندگی دست برنداشته است و از همین رو پایانه های تخلیه نفت، میادین، تانکرهای نفت و کارگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی آمریکا از لنگرانداختن نفتکش ها در ساحل سوریه

عقده گشایی آمریکا از لنگرانداختن نفتکش ها در ساحل سوریه