مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:102022-12-31اقتصادي

بانک های نهاوند مانع برگزاری جشن نوسازی مساکن روستایی


رییس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: بانک های شهرستان نهاوند ضمانت زنجیره ای را برای تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نمی پذیرند و این موضوع مانعی در این مقوله بسیار مهم شده است.

- علیرضا نثاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به تازگی بانک های عامل در شهرستان نهاوند براساس دستورالعمل های داخلی خودشان ضمانت زنجیره ای را برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی نمی پذیرند و همین موضوع هم باعث ایجاد مشکلاتی برای روستاییان در شهرستان شده است.

وی افزود: امسال سهمیه تسهیلات شهرستان برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی 1400 فقره بوده که اعتبارات از مهرماه ابلاغ شده و تاکنون 250 نفر در شهرستان را به بانک های عامل معرفی کرده ایم که از این تعداد فقط با 10 متقاضی در بانک ها قرداد منعقد شده است.

نثاری تصریح کرد: همچنین بانک های شهرستان برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی بحث زمان بندی را مطرح و در ماه بین دو تا چهار پرونده را قبول می کنند و با توجه به وقفه طولانی حدول یک سال مابین تأیید و ابلاغ تسهیلات 200 میلیون تومانی، انتظار همکاری و جبران زمان از دست رفته توسط شبکه بانکی کشور با محوریت بانک مرکزی می رود.

وی ادامه داد: سال های گذشته بانک های شهرستان همکاری بسیاری خوبی در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی داشتند که اکنون هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های نهاوند مانع برگزاری جشن نوسازی مساکن روستایی

بانک های نهاوند مانع برگزاری جشن نوسازی مساکن روستایی