مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:552022-12-31حوادث

جان باختن سه نفر در شهرستان نمین بر اثر گازگرفتگی


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: سه نفر از ساکنان روستای انزاب پایین شهرستان نمین از توابع استان اردبیل بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

- دکتر سعید مهری 10 دی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این حادثه در ساعت 15 و 22 روز گذشته به اورژانس استان گزارش شده و در اثر آن، اعضای یک خانواده شامل پدر 55 ساله، مادر 45 ساله به همراه فرزند 22 خود به علت استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان باختند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 9 نفر در اثر گازگرفتگی در این استان جان باخته است، اضافه کرد 218 مورد عملیات اعزام مصدومان ناشی از حوادث گازگرفتگی به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان اعزام شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل، دررفتگی و از جا درآمدن دودکش بخاری و آبگرمکن و استفاده از کباب پز گازی بدون دودکش در فضای داخل منزل را از دلایل عمده بروز حوادث گازگرفتگی در استان اردبیل ذکر کرد.

به گفته وی سال گذشته نیز با بروز 370 مورد حادثه مربوط به گازگرفتگی در استان اردبیل، 10 نفر جان خود را از دست دادند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل هشدار داد: نسبت به استفاده اصولی از وسایل گرمایشی در منازل در پی برودت هوا توجه لازم داشته باشیم به طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن سه نفر در شهرستان نمین بر اثر گازگرفتگی

جان باختن سه نفر در شهرستان نمین بر اثر گازگرفتگی