مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:512022-12-31سياسي

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در دهه بصیرت، مقاومت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به بیرجند و نهبندان سفر می کند.

وی با اشاره به برنامه های سفر دکتر ناصر ابوشریف طی روزهای 19 و 20 دی ماه جاری به خراسان جنوبی افزود: دیدر با مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) از جمله برنامه های این سفر است.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد: تلاش می شود در سفر دکتر ابوشریف به استان، نقش سردار دلها در سه دهه مقاومت کشورهای جهان اسلام و محورهای مقاومت و تقویت گروه های جهادی فلسطین به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام محقی یادآور شد: شرکت در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود، به ایراد سخنرانی می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در جمع نخبگان شهرستان درمیان و همچنین حضور در جمع اساتید و نمایندگان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از دیگر برنامه های نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی

سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی