مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:502022-12-31اقتصادي

15 درصد مدارس تهران فرسوده هستند و باید تخریب شوند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه حدود 15 درصد مدارس ما نیازمند تخریب هستند که بیشتر هم در پایتخت قرار دارند گفت: - امیدواریم با مولد سازی و فروش املاک مازاد بر اساس مجوز بند "ی" تبصره 9 قانون بودجه 1401 منابع خوبی برای ساخت و ساز و مستحکم کردن مدارس در اختیارمان قرار بگیرد.

  عباس زارع در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران در سال جاری توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: بر اساس شناسنامه فنی فضاهای آموزشی، 15 درصد مدارس استان تهران نیازمند تخریب و بازسازی و 23 درصد نیازمند مقاوم سازی هستند.

وی درباره هشدارهای آتش نشانی درباره وضعیت بحرانی 827 مدرسه فرسوده در پایتخت که پیش از این اعلام شده بود نیز گفت: آمارهایی که سازمان آتش نشانی منتشر کرده بود بیشتر توصیه ای و دستورالعملی بود و بعضا برخی موارد آن شدنی نیست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران افزود: اما تفاهم نامه ای با آتش نشانی در شرف امضاست که منجر به اتفاقات خوبی در مدارس از حیث ارتقای ایمنی خواهد شد.

در یک ماه اخیر سه جلسه داشتیم و تفاهم نامه ای در سه فاز را دنبال خواهیم کرد.

زارع با بیان اینکه فاز اول این تفاهم نامه، محتوایی و آموزشی است که همکاران ما در آتش نشانی آموزش را ارائه می دهند گفت: این آموزش های ایمنی برای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد مدارس تهران فرسوده هستند و باید تخریب شوند

15 درصد مدارس تهران فرسوده هستند و باید تخریب شوند