مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31اقتصادي

تزیین هتل ها با صنایع دستی/پیشنهاد اتاق ایران


رییس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل ها خبر داد و گفت: می توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.

- جمشید حمزه زاده رییس جامعه حرفه ای هتلداران کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: به تازگی جلسه ای با معاون صنایع دستی کشور در زمینه استفاده از صنایع دستی در هتل ها داشتیم نتیجه جلسه این بود کارگروهی متشکل از نمایندگان جامعه هتلداران و معاونت گردشگری تشکیل شود تا بررسی کنند که این طرح مغایر با استانداردهای هتل نباشد همچنین ورود صنایع دستی به هتل ها معرفی صنایع دستی شده و موجب افزایش درآمد هتل ها باشد.

وی افزود: اگر در لابی هتل ها که سوت و کور است کارگاه های صنایع دستی برپا شود مثلاً قلمکاران یزد در لابی حضور پیدا کنند و ضمن انجام کار، ورکشاپ هم برپا کرده و مردم ببینند موجب می شود هم از کافی شاپ خرید شود هم آن صنایع دستی معرفی شده و هم کار آن هنرمند فروخته شود بنابراین این طرح می تواند چند فایده داشته باشد حتی می توان رویدادهای مربوط به صنایع دستی را در آمفی تئاتر هتل ها تعریف کرد.

رییس جامعه هتلداران بیان کرد: می توان یک اتاق به نام ایران داشته باشیم که با صنایع دستی تزیین شود به شرطی که با استاندارد هتل ها هماهنگ باشد چون نمی توان از هر صنایع دستی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزیین هتل ها با صنایع دستی/پیشنهاد اتاق ایران

تزیین هتل ها با صنایع دستی/پیشنهاد اتاق ایران