مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:352022-12-31سياسي

ترور شهید سلیمانی؛ جنایتی نابخشودنی/ تهیه کیفرخواست پیگیری ترور؛ در مرحله نهایی


به منظور تبیین فعالیت های سردار شهید قاسم سلیمانی، میزگرد تخصصی با عنوان مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا برگزار شد.

- گزارش کامل ایسنا از میزگرد مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا ترور شهید سلیمانی؛ جنایتی نابخشودنی/ تهیه کیفرخواست پیگیری ترور؛ در مرحله نهایی به منظور تبیین فعالیت های سردار شهید قاسم سلیمانی، میزگرد تخصصی با عنوان مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این میزگرد که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، عباسعلی کدخدایی رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ایرج مسجدی سفیر پیشین ایران در عراق حضور داشتند.

در این نشست ابعاد میدانی، حقوقی و بین المللی مبارزه با تروریسم و نقش برجسته سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این میزگرد که اولین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی در زمینه تبیین فعالیت های سردار سلیمانی است، هم ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی از جهات مختلف پدیده ای متمایز و منحصر به فرد است که موج پنجم تروریسم را تبیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید سلیمانی؛ جنایتی نابخشودنی/ تهیه کیفرخواست پیگیری ترور؛ در مرحله نهایی

ترور شهید سلیمانی؛ جنایتی نابخشودنی/ تهیه کیفرخواست پیگیری ترور؛ در مرحله نهایی