مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:302022-12-31سياسي

مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه تهران برگزار می شود


مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد رحلت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره) روز دوشنبه 12 دی ماه 1401 در محل مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه تهران، رحمت اله اللهیاری مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد رحلت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره) با عنوان قلم در امتداد علم با حضور خانواده شهید سلیمانی و هم رزمان شهید در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود، گفت: هم رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم به بیان خاطره از این شهید بزرگوار می پردازند.

مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سخنرانان ویژه این مراسم هستند.

اللهیاری افزود: دانشگاهیان دانشگاه تهران و مهمانان مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد رحلت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره)، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه تهران، با ادای احترام به شهدا، با آرمان های شهیدان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه تهران برگزار می شود

مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه تهران برگزار می شود