مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:202022-12-31بين الملل

درخواست یک جنبش عراقی برای بازجویی از الکاظمی در خصوص ترور شهید سلیمانی


یک جنبش عراقی از دولت و پارلمان عراق خواست که پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را پیگیری و متهمان این جنایت را مجازات کنند.

- یک جنبش عراقی از دولت و پارلمان عراق خواست که پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را پیگیری و متهمان این جنایت را مجازات کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الصحاف، سخنگوی جنبش مردمی هماهنگی عراق امروز (شنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق متهم به دست داشتن در اقدامات متعدد علیه الحشد الشعبی و رهبران ملی آن از جمله جنایت ترور فرماندهان پیروزی( شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) است زیرا این جنایت در زمان نخست وزیری وی اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد که پارلمان و دولت عراق باید مصطفی الکاظمی و چند افسر اطلاعاتی عراقی را تعقیب و آن ها را به دستگاه قضایی ارجاع دهند زیرا متهم به دست داشتن در ترور فرماندهان پیروزی و بازداشت تعدادی از رهبران الحشد الشعبی هستند.

پیش از این علی الزبیدی، عضو ائتلاف الفتح عراق در گفت وگو با شبکه المعلومه مدعی شد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در بسیاری از پرونده های فساد و دست داشتن در ترور فرماندهان پیروزی(شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) متهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک جنبش عراقی برای بازجویی از الکاظمی در خصوص ترور شهید سلیمانی

درخواست یک جنبش عراقی برای بازجویی از الکاظمی در خصوص ترور شهید سلیمانی