مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:402022-12-31ورزشي

آیین بزرگداشت صدوهفتادویکمین سالگرد شهادت امیرکبیر در اراک برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اراک، از برگزاری مراسم صدوهفتادمین سالروز شهادت امیرکبیر خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اراک، از برگزاری مراسم صدوهفتادمین سالروز شهادت امیرکبیر خبر داد.

محمدعلی آقازیارتی اظهار کرد: ویژه برنامه صدوهفتادو یکمین سالگرد شهادت امیرکبیر به اهتمام هیئت امنای خانه امیرکبیر، شورای روستای هزاوه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دهیاری روستای هزاوه، فرمانداری و بخشدار بخش مرکزی اراک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین آیین بزرگداشت شهادت امیرکبیر، 20 دی 1397 در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و از آن زمان همه ساله این آیین در اراک برگزار می شود، افزود: امسال هم این آیین روز سه شنبه 20 دیماه از ساعت 14:30 تا 17 در فرهنگسرای شهر واقع در شهر صنعتی اراک برگزار خواهد شد و شامل برنامه های متنوع از جمله اجرای ورزش باستانی، اجرای موسیقی سنتی و سخنرانی استاندار مرکزی خواهد بود.

آقازیارتی افزود: میرزامحمد تقی خان فراهانی مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم های دربار ناصری است که با وجود اندک زمان صدارتش که به چهار سال هم نمی رسد، توانست تحولی عظیم در ایران ایجاد کند و ثروت و عزت کشور را که به کام استعمار و استکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت صدوهفتادویکمین سالگرد شهادت امیرکبیر در اراک برگزار می شود

آیین بزرگداشت صدوهفتادویکمین سالگرد شهادت امیرکبیر در اراک برگزار می شود