مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:352022-12-31بين الملل

سازمان ملل قطعنامه ضد صهیونیستی تصویب کرد


سازمان ملل درخواست فلسطین برای صدور حکمی قانونی از سوی دیوان بین المللی دادگستری درباره ماهیت حقوقی اشغالگری اسراییل در سرزمین فلسطین را با اکثریت آرا تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، مجمع عمومی سازمان ملل بامداد امروز (شنبه) با اکثریت آرا پیش نویس فلسطینی درخواست برای صدور حکمی قانونی از سوی دیوان بین المللی دادگستری درباره ماهیت حقوقی اشغالگری اسراییل در سرزمین فلسطین از جمله قدس اشغالی را تصویب کرد.

خبرگزاری معا گزارش داد، 87 کشور عضو به این پیش نویس رای موافق داده و در مقابل 26 عضو با آن مخالفت کرده و 53 کشور نیز در رای گیری شرکت نکردند.

ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل نیز از هیئت هایی که از این پیش نویس حمایت کرده و به آن رای موافق دادند، تشکر کرد.

منصور گفت: سازمان ملل با این رای گیری خواستار صدور حکمی از سوی دیوان بین المللی دادگستری درباره نقض حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت و نیز اشغالگری، شهرک سازی و الحاق اراضی فلسطینی به اراضی اشغالی است و این رای گیری تنها یک روز پس از تشکیل کابینه اسراییل انجام شد که توسعه شهرک سازی ها را در راس برنامه های خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل قطعنامه ضد صهیونیستی تصویب کرد

سازمان ملل قطعنامه ضد صهیونیستی تصویب کرد